מכונות קפה ביתיות

מכונות קפה ביתיות

מכונות קפה הן המתנות המושלמות לעצמכם לבית. באמצעותן, תוכלו להכין משקאות קפה בקלות וליהנות מהם כשהם טעימים ומושלמים. רק קפה של מכונות קפה יוצא FRESH 100% עם כל הטעמים שאתם צריכים בשביל ליהנות כפי שלא נהניתם מעולם ממשקה זה. אז אלו סוגים של מכונות קפה קיימים, ומה הכי טוב בשבילכם?

מכונות קפה מהירות

מכונות קפה ביתיות אלה מפיקות משקאות בתהליך אוטומטי הכולל חימום והקצפה אוטומטיים. חומר הגלם של מכונות אלו עשוי להיות מוכנס במעמד הקנייה – כאשר מתקינים לראשונה את המכונה, או בכל עת שמבקשים להכין קפה. מכונה מהסוג הראשון היא מכונה אוטומטית מלאה, בה נציג רשמי של חברת הקפה המשווקת הוא שמספק ומזין אותה בחומרים. מכונת קפה מהסוג השני נקראת גם מכונת קפסולות. מי שרוצה לשתות קפה צריך להזין תכולה של קפסולה לתוכה וליהנות מכוס קפה טעימה במיוחד.

מכונות קפה ידניות

מכונות אלו מתאימות למי שרוצה ליהנות מהתהליך שבהכנת הקפה ולא רק מהשתייה עצמה: מסעדנים, עובדי בתי קפה, ופשוט אנשים חרוצים שמבקשים ליהנות מעבודה פורייה כמו של פעם. המכונות מצוידות במכשירים כמו מטחנות קפה לטחינת פולי קפה ומקציפי חלב להבאת החלב לתצורה הרצויה על פי סוג הקפה. ניתן להשתמש במקציף גם כמחמם חלב ובכך לעשות משקאות על בסיס חלב במקום מים. זה מה שקורה ברוב המשקאות שיוצרים במסעדות ובבתי קפה.

טיפים חשובים לפני רכישת המכונות

כדאי לדאוג שיהיו חומרי גלם מקוריים להכנת קפה, בדגש על פולים למכונות ידניות וקפסולות למכונות קפסולות. רק עם חומרים מקוריים תוצרת NESCAFE, אספרסו ודומיהם תוכלו להרגיש את טעמו הטוב באמת של הקפה שאתם מכינים. במקרה ויש לכם מכונה ידנית עם מטחנת קפה רצוי להצטייד בתא ואקום למזיגת האבקה. לתא זה משחילים משאבת ואקום המאפשרת שאיבה החוצה של חומרים זרים (גזי אוויר למיניהם) ויצירת ואקום פנימי באבקה אשר הכנתם. עוד עצה שמאד כדאי להפנים עוסקת בבחירת המכונה. אנו ממליצים לבחור אותה על פי כמות המשתמשים המשוערכת: ככל שהיא גדולה יותר, מכונות קפה ביתיות צריכות להיות גדולות יותר. בכך, תוכלו להבטיח לעצמכם מכונות קפה ביתיות המתאימות לשימושכם ולהרגלי השתייה שלכם.