מכונת קפה קפסולות

מכונת קפה קפסולות

מכונה זו משמשת את רוב המשרדים הקטנים והלקוחות הביתיים. היא מכונה שאינה מצריכה ידע טכני בנושא הכנת קפה, אך לא מאפשרת את הכנתו בלי הזנת קפסולה לתוך המכל שלה. קפסולה היא שקית ואקום אטומה הרמטית אשר בתוכה אבקת קפה המספיקה ל- 1-2 כוסות ממוצעות של 45 מ"ל. הגודל הקטן של תא הקיבול מאפשר חיסכון במקום, שילוב בבתים ובמשרדים קטנים וכמובן מסייע לכם להתנהל נכון ולא בצורה בזבזנית. רק על קפה ששתיתם שילמתם (בקניית קפסולות).

אופציות הפעלת המכונה

ניתן להפיק את כל משקה הקפה על אוטומט, באמצעות מזיגת חלב והמתקה מתוך המכונה. ניתן, לחילופין, להשתמש במכונה להרתחת המים בלבד, ולהשתמש בשכבת חלב עליונה באופן ידני לאחר שהוקצף במכשיר הקצפה. לרוב פעולה זו אינה נדרשת משום שלמכונה יכולות עיבוד והקצפה פנימיות המאפשרות את היווצרות המשקה בתהליכים פנימיים.

ייעוד המכונה ללקוחות הבאים

בעלי משרדים קטנים או בינוניים בהם התקבלה החלטה מושכלת שצורכים קפה על פי קפסולות ולא באוטומציה מלאה. כמו כן, המכונה מתאימה לרוב בתי המגורים וראלית מאד לשימוש בתוכם. מכונה זו מביאה כל לקוח לרמה אחרת בהכנת קפה ללא מאמץ. הדרישה היחידה מהלקוח היא לספק קפסולה. רצוי שזו תהיה קפסולה מקורית של המשקה אותו אתם מבקשים להכין: נס קפה, אספרסו, וכד'.

השגת חומרי גלם מקפסולות

את חומרי הגלם מומלץ לקנות בחנות שסיפקה לכם מכונת קפה קפסולות. שם, תוכלו להיחשף לקפסולות מקוריות בלבד של נס קפה ואספרסו, בעלות טעם של עוד וניחוחות קפה אחרי כל פתיחה לקראת ההכנה. אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם את משקאות הקפה המוצלחים ביותר מומלץ להתבסס על סוג כזה של חומרי גלם ולהבטיח לעצמכם את הטוב ביותר.

תפעול מעשי של המכונה

התפעול אינו נמשך זמן רב. הוא כרוך בהזנת חומרי קפה למכונה ובהכנת המשקה על פי ההוראות. רוב הפעולות נעשות על ידי כפתורים ייעודיים ברורים מאד וקלים מאד לשימוש. קצב חימום המים או החלב והכנת המשקה מהירים ביחס למכונות אחרות, ודאי ביחס למכונות ידניות. באמצעות שדרוג הבית או המשרד הקטן אל מכונת קפה קפסולות אתם מנגישים לעצמכם קפה בזמנים נוחים ומהירים ממה שהיו לכם בעבר.