מכונת קפה לעסק

מכונת קפה לעסק

באמצעות מכונה זו תוכלו ליהנות ממשקאות קפה איכותיים באמת. במאמר זה נפרט כיצד עובדת מכונת קפה לעסק, ואיך תבטיחו 100% איכות גם לאחר שימוש אינטנסיבי במיוחד. המכונות החדישות מספקות תמיד משקאות ממותקים טעימים ביותר בשל הקלות שבשמירה ובתחזוקה שלהן, בתוספת כל מיני כללים שנלמד במאמר זה.

על המכונה

מכונת הקפה לעסק צריכה להיות מכונת קפה אוטומטית. כשהמכונה היא ידנית והעובדים לא מיומנים ולא יודעים איך להכין אתם עלולים להסתכן בתביעת רשלנות בעבודה אם הם יספגו כוויה ממים רותחים. בנוסף, מכונת קפה אוטומטית מפשטת את תהליך ההכנה ומספקת לכם משקה ממותק טעים ביותר שאינו נופל בכלום מזה של שפים בבתי קפה העובדים עם מכונות ידניות. נשאלת השאלה עד כמה גדולה היא היקף צריכת הקפה בבית העסק שלכם: אם היא מאד גדולה, רצוי להתבסס על מכונת קפה לעסק במתכונת אוטומטית. מכונה זו מכילה כבר את כל חומרי הקפה בפנים, להם נדרשת החלפה בפרקי זמן ארוכים מאד, לרוב כל 8-12 חודשים, עם תנאי שימור טריות מעולים בתוך המכשיר. אם אתם צורכים קפה בפרקי זמן מועטים עדיפה מכונת קפה לעסק במתכונת קפסולות: היא אוטומטית אבל לא לפני שמזינים אותה בחומר גלם מקפסולה לכוס בודדת. מרגע ההזנה היא מכונה אוטומטית את המשקה ומוזגת לכוס שלכם.

על חומרי הגלם

אבקות קפה בתמסורת – מיועדות למכונות אוטומטיות. נרכשות על ידי בעל המכונה כל אימת שהחומר בפנים נגמר. הוא זוכה במילוי אוטומטי על ידי נציג החברה ובמחיר מטרה זול במיוחד עבור החומרים.

קפסולות קפה – חומרי גלם להזנת מכונת קפה לעסק המבוססת על קפסולות. קפסולה בודדת מספיקה ל- 1-2 כוסות בגודל ממוצע של 45 מ"ל. 

חומרי הגלם הללו צריכים להיות מקוריים. על מנת להבטיח זאת – מומלץ לרכוש אותם רק מהחנות ששיווקה לכם מכונת קפה לעסק. בכך, תוכלו להבטיח שקפסולות יהיו תמיד קפסולות אספרסו ונס קפה מקוריות ואבקה בתמסורת תהיה תמיד של חברות הקפה הגדולות והמשובחות. 

על אופן ההתנהלות

פשוט תשתמשו במכונה על פי הוראות היצרן. אל תנסו לנקות חלקים פנימיים שאינם מיועדים לפתיחה וטיפול של הצרכן. אם ישנה הוראה אחרת ב- MANUAL שלכם, נקו רק עם תכשירים ומטליות שבאו לידי ביטוי בהוראות. ככל שתתמידו בשימוש תקני במכונה, היא תישאר תקינה ואיכותית לפרקי זמן ארוכים מאד.