מכונת קפה למשרד

מכונת קפה למשרד

בואו נודה באמת: משרד בלי מכונת קפה זה פשוט לא ראלי כיום. השימוש בקומקום חימום בהיכלי עבודה, ובמיוחד בבינוניים ובגדולים שבהם, הוא שימוש בזבזני, לא בטיחותי ולא היגייני. כשבקומקום אחד משתמשים המוני בני אדם הוא צובר תוך 1-2 ימי שימוש אבנית ומצריך תחזוקה יקרה במשאבי זמן וכסף על מנת להישמר נקי. גם שימוש במיחם קפה גדול יניב תוצאה דומה. הדרך הכי טובה לשתות קפה במשרד היא באמצעות מכונת קפה. מכונות קפה משרדיות מכילות את כל מה שאתם צריכים בשביל שהקפה יימזג באופן אוטומטי לכוס שלכם כשהוא FRESH לחלוטין.

אפשרות למזיגת אספרסו או קפה

ניתן להתבסס על משקאות אספרסו כגון אספרסו קצר, ארוך, כפול, קורטו ומקיאטו. לצדם, ניתן ליהנות ממשקאות קפה סטנדרטיים כמו קפוצ'ינו, מוקצ'ינו, הפוך, פרנץ' ונילה, וכד'. בכך, אתם נהנים ממגוון סגנונות קפה במכונה אחת. ביום אחד תרצו לשתות משקה מריר על מנת להתעורר וביום אחר – משקה ממותק בסוף היום. כשמכונה אוטומטית רבת אפשרויות נמצאת לצדכם במשרד, אתם פשוט נהנים מכל האפשרויות.

מכונה אוטומטית

מכונה זו מניבה לכם אוטומציה מצאה בכל תהליך הכנת הקפה. חומרי האבקות השונים כבר מצויים במכונה ב- CAPACITY מלא. ניתן למלא מחדש בכל פעם שייגמר. לא לדאוג, זה עורך זמן גם אם אתם משתמשים מאד אינטנסיביים של כמה כוסות קפה ביום. החומרים נשארים טריים בתוך המכשיר בשל תאי ואקום לשימור לטווח ארוך. מכונת קפה למשרד במתכונת אוטומטית נמכרת על פי גודלה וצפי כמותי של עובדים שצפויים להשתמש בה.

מכונת קפסולות

מקרה פרטי של מכונה אוטומטית. היוצא מן הכלל הוא שבמכונה אוטומטית אחרת כל התהליכים, כולל מזיגת החומרים, אוטומטיים (עד לגמר התכולה במכונה). מכונת קפה למשרד המבוססת על קפסולות מכילה תאי אחסון קטנים המיועדים ל- 1-2 קפסולות לכל היותר. העובדים צריכים להביא עמם קפסולות מהמטבח או ממזנון הקפה, לפתוח, להזין את המכונה ולהכין. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם חיסכון בחומרי גלם, וצריכה רק של מה שהכנתם. לאחר הזנת קפסולת קפה המכונה מתפקדת כאוטומטית לכל דבר. במשרדים רבים מעדיפים מכונה זו, אך כאשר הם מאד גדולים השימוש בקפסולות הופל מעט למסורבל, ואז מוטב להתבסס על מכונת קפה למשרד שהיא 100% אוטומטית.