מכונת קפה אוטומטית

מכונת קפה אוטומטית

מכונת קפה זו מיועדת לשני סוגים של צרכנים: קהלים גדולים (משרדי ענק, מוסדות וכד') וצרכני קפה בתדירות גבוהה. במקרה האחרון מומלץ להתבסס על מכונה זו גם אם המשרד פחות גדול ממשרד גדול בכמות עובדיו ואורחיו. היתרון שלה מתבטא בכך שהכל מוגש לכם מן המוכן כולל חומרי הקפה הטעונים במכונה. מילוי חלב וסוכר שנגמרו יכול להיעשות על ידיכם. מילוי קפה מחדש מתרחש אחרי הרבה מאד זמן, לרוב אחרי כמה חודשים טובים. הדבר מתבצע על ידי חברת מכונות הקפה אשר מספקת לכם אבקות מקוריות וממותגות לכל סוגי משקאות הקפה שבמכונתכם.

אלו סוגי קפה ניתן ללגום ממכונה אוטומטית?

אספרסו לכל סוגיו, קצר, ארוך וכפול, משקאות קטנים של 30 מ"ל שאינם אספרסו כמו קורטו ומקיאטו, ומשקאות קפה בגודל סטנדרטי כמו אמריקנו, קפוצ'ינו, פרנץ' ונילה, קפה הפוך, וכד'. כל משקאות הקפה ניתנים ללגימה בתוספת חלב וסוכר. ניתן לשנות את רמת הממתיקים בכל משקה באמצעות לחיצה על כפתורי כיוון ייעודיים.

מהי תחזוקת המכונה האוטומטית?

היתרון הוא שאין תחזוקה. אתם נהנים ממכונה עובדת, תקינה ומתפקדת. ניתן להתייעץ עם החברה שסיפקה לכם מכונת קפה אוטומטית בענייני ניקיון ותחזוקה, ואף לקבוע זמנים למילוי חומרים ובדיקת רמת תחזוקתה. לרוב, אין מה לתקן או לתחזק. המכונה עצמה גם עמידה ומיועדת לשימוש רב שנתי עד הוצאתה מכלל פעולה.

מהם היתרונות הצרכניים של המכונה?

כפי שציינו בפתיחת דברינו, מכונת קפה אוטומטית מיועדת לשימוש קהלי ענק, בעיקר במשרדים הגדולים. ההנהלה או הגורם האחראי לא צריכים לחשב ולהצטמצם, יש מספיק קפה לכולם ולפרקי זמן ארוכים מאד עד גמר החומרים במכונה בפעם הראשונה. אם המשרד בינוני אך מעסיק הרבה צרכני קפה שנוהגים ללגום אותו אינטנסיבית כמה פעמים ביום, מכונה זו גם כן ראלית מאד ומאפשרת חיסכון אדיר במשאבי התנהלות שהיו נעשים במכונות אחרות.

מהם היתרונות הטכניים של מכונת קפה אוטומטית?

ההכנה מהירה מאד ואינה דורשת כל ידע טכני בהכנת קפה או הקצפתו, בוודאי שלא בטחינתו. המים והחלב מורתחים מהר וכל תהליך ההקצפה הפנימי של יצירת המשקה המועדף נעשה על אוטומט ובמהירות שיא. בתוך דקות ספורות מרגע הלחיצה על סוג המשקה הוא כבר אצלכם בכוס, מוכן לשתייה.