מכונות קפה ממותגות

מכונות קפה ממותגות

אם גם אתם חפצים במכונות קפה שיעשו לכם את ההכנה ואת הקפה למשהו שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים, מומלץ לקרוא בעיון את המאמר שלפניכם. מכונות קפה ממותגות מגשימות עבור המשתמש מגוון רחב של משקאות קפה. המשתמש יכול להתבסס על אוטומציה או להכין במו ידיו משקה קפה מתוצרת עצמית. היתרון של מכונה אוטומטית מתבטא בעיקר בייעול תהליכים וזמינות מהירה של משקאות קפה. היתרון של מכונה ידנית מתבטא בסיפוק שבהכנת המשקה העצמאית. היא משדרת רצינות כאשר העסק המקצועי שלכם הוא בית קפה, שכן מי שמייעד את עצמו לעבוד בתחום צריך לדעת דבר או שניים על הכנת משקה זה.

מכונות קפה אוטומטיות

מכונות אלה יכולות להתבסס על אוטומציה מלאה, כולל בהזנת חומרי קפה שמתבצעת אחת ל- 8-12 חודשים, או על הזנה ידנית של קפסולות בכל פעם שמכינים. בשני המקרים – ההכנה עצמה היא אוטומטית, מחימום המים והחלב ועד מזיגת המשקה. כל משקה יכול להיות מוכן על בסיס חלב או מים לבחירתכם. ניתן להוסיף ממתיקים לבחירתכם בכל משקה שתבחרו. כל משקה מגיע עם רמת מתיקות ברירת מחדל שנמזגת אם לא הוגדר אחרת.

מכונות קפה ידניות

מכונות קפה ממותגות אלה מספקות את הקפה באופן ידני, כשאתם נדרשים לעשות את כל התהליכים בעצמכם על מנת שייצא קפה בסופו של דבר. המכונה כוללת מרדדים, מטחנות קפה ומקציפים, מחממי מים וברזים. המכונה מתבססת על טחינה ידנית של פולי קפה לאבקה, ושימוש בהקצפה כפלטפורמת חימום ושינוי תצורת מרקם החלב. במידה והקפה על בסיס מים, ניתן להקציף ללא חימום, ובמקום זאת לחמם מים. חשוב מאד לקנות מכונות קפה ממותגות בסגנון זה רק אם הכנת קפה היא המקצוע שלכם! מכונות אלה אינן מיועדות למשרדים, ודאי לא למשרד בו אתם מעסיקים עובדים בחוזה עבודה. פגיעה ממים רתוחים עלולה להיחשב תאונת עבודה לכל דבר!

חומרי גלם

בחברה המשווקת ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי גלם שיסייעו בהכנת המשקאות: אבקות קפה מקוריות של החברות הגדולות, קפסולות מקוריות תואמות, ממתיקים, חלב, מלבינים ועוד. חשוב לדבוק רק בחומרי גלם אלו על מנת לזכות במחירים נמוכים במיוחד וגם להבטיח שימוש במוצרים מקוריים ואיכותיים.