מכונת קפה לבית קפה

מכונות קפה לבית קפה

מגוון מכונות קפה לבית קפה במתכונת ידנית! תמיד חלמת להכין ללקוחותיך את הקפה האיטלקי המקורי או את משקה הקפוצ'ינו שתמיד חלמת לשתות בעצמך? בואו לקנות מכונות קפה לבית קפה ולזכות במיטב התנאים בהכנת הקפה. כשאתם מאתרים במכונות קפה לבית קפה, חשוב להתמקד רק בחנויות המתמחות במכירתן. אל תחפשו זאת בתחנות דלק במבצע וגם לא בחנויות כל בו. המכונות הללו לא יהיו עמידות ובחלקן ספק אם יהיה מי שיסביר לכם כיצד להשתמש. בעלי בית קפה צריכים ליווי של חנות קפה מקצועית המספקת גם מכונות קפה לבית קפה וגם את חומרי הגלם הטובים בשוק שכל מסעדן או בעל בית קפה היה חולם לקבל במחירים שאנו מציעים.

הכנת קפה ידנית מלאה במכונת בוטיק

בואו ללמוד מקרוב על תהליך טחינת פולי הקפה לאבקה והקצפת החלב. אנו מספקים מכונת קפה ידנית קומפלט הכוללת גם מטחנת קפה, גם מקציף חלב וגם מחמם מים. ניתן להשתמש במקציף בתור מחמם חלב ולספק ללקוחותיכם משקאות על בסיס חלב. מכונות קפה לבית קפה במתכונת ידנית גורמות לכך שאת כל תהליך ההכנה תצטרכו לבצע בידיכם, אבל מהתהליך הזה יוצאים מתכוני קפה מקוריים ויוצאת אמירה מקורית מכל בית קפה בנוגע לסגנון הכנתו וטעמו.

הגעה למיומנויות טחינה והקצפה בלעדיות

צפו בדרכים שונות לטחון ולהקציף קפה. למדו על דרכי טחינת פולים מרובה, איסוף האבקה לאחר שנטחנה ועיבודהּ לקראת הכנת הקפה. למדו כיצד להקציף חלב ולהביא אותו לרמות עשייה חדשות. באמצעות הקצפה נכונה של חלב ניתן להפיק מגוון רחב של משקאות קפה, מקפוצ'ינו והפוך ועד משקאות אספרסו למיניהם. כל משקה יכול להיות מבוסס על חלב מלא במקום מים באמצעות חימום על ידי המקציף.

הסבה ללקוחות אושר רב בשתיית קפה מקומי מתוצרתכם

כשהמכונות שבבית הקפה שלכם ידניות – הלקוחות מרגישים שהם הגיעו למקום רציני, ולכם ישנה הזדמנות לספק להם משקאות קפה טעימים במיוחד. כשהמכונה ידנית השמים הם הגבול, ואתם יכולים להיעזר בהן כדי להכין איזה סוג של קפה שאתם רוצים. מכונות קפה לבית קפה דורשות מיומנות, זה לא סוד, אבל מי שיוצא לדרכו כזכיין או בעלים של בית קפה – מאד חשוב שיקבל החלטה להשתמש במכונה הידנית ובכך לצבור ניסיון וידע מקצועי בהכנת קפה מסעדות.